Map
Facebook
Žemėlapis
PRŠC PPT padalinys
Pedagoginės psichologinės tarnybos padalinys
Metodinė veikla
Mokytojų metodinių būrelių veikla
TAU
Trečiojo amžiaus universitetas
SPORTAS
Sporto renginiai
Projektai
Švietimo centro projektai
Registracija
Renginių kalendorius, registracija į renginius

Erasmus+ projekto kursai mokytojams Graikijos sostinėje Atėnuose

EU2023 m. spalio 16–21 d. Velžio gimnazijos pradinio ugdymo mokytojos Jolanta Andriuškevičienė ir Reda Raštutienė dalyvavo Erasmus+ projekto „patrAUKli mokykla“ (Nr. 2022-1-LT01-KA122-SCH-000078615) Europass Teachers Academy organizuotuose kursuose „Designing Inclusive Learning Environments (ILE) to Support all Students (DILEs)“ Graikijos sostinėje Atėnuose. Tai skirta mokytojams, susiduriantiems su klasių įvairove, dirbantiems su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais bei mokiniais iš migrantų šeimų. Mokymų tikslas – pagilinti supratimą apie UDM (universalų dizainą mokymuisi), formuoti pozityvias įtraukiojo ugdymo nuostatas.

Mokymuose dalyvavo įvairių dalykų mokytojai iš 8 šalių: Suomijos, Švedijos, Danijos, Vokietijos, Prancūzijos, Ispanijos, Bulgarijos ir Lietuvos. Dalyviai pristatė savo ugdymo įstaigas, pasidalijo savo šalies švietimo sistemos ypatumais.

Bendradarbiaudami grupėmis, dalijosi patirtimi, diskutavo, tobulino žinias bei supratimą apie įtraukiojo ugdymo pagrindinius principus bei vertybes. Analizuodami įtraukiojo udgymo procesą, mokytojai ieškojo alternatyvių ugdymo(si) būdų bei priemonių, kaip padėti mokiniams šalinti mokymosi barjerus. Pasitelkdami skaitmenines technologijas, kūrė įvairias priemones, kurios padėtų besimokantiesiems įtraukiojo ugdymo aplinkoje.

Diskutuodami bei dalydamiesi bendradarbiavimo mokyklų bendruomenėse patirtimi, dalyviai modeliavo, kokia įtraukiojo ugdymo vertybių ir praktikos sistema labiausiai atitiktų mokinių bei mokytojų lūkesčius.

Daugiausia dėmesio buvo skiriama UDM nagrinėti. Dalyviai aptarė UDM principus, kuriais pripažįstama natūrali mokinių įvairovė ir kuri yra nuspėjama: skirtingus poreikius galima įsivertinti, suprasti ir tam pasiruošti. Mokytojai, žinodami, kad mokymosi barjerai būdingi ne tik mokiniui, o yra ir ugdymo(si) aplinkoje, kuri suprantama kaip proceso, priemonių ir mokymosi aplinkos visuma, ieškojo būdų ir priemonių, kaip mokinius įtraukti, sudominti, padėti įsiminti informaciją ir ją sėkmingai naudoti.

Tikimės, kad mokymuose įgyta patirtis padės mokytojams nuosekliai ir sėkmingai įgyvendinti įtraukųjį ugdymą Velžio gimnazijoje.

Graikija 2
Graikija 2
Graikija 1
Graikija 1
Graikija 4
Graikija 4
Graikija 3
Graikija 3

 

Loading

Biudžetinė įstaiga
Panevėžio rajono švietimo centras

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Įmonės kodas 195271084 
Beržų g. 50
36145 Panevėžys
Tel. +370 45 582 971,
       +370 45 462 813
El.p. centras@prsc.lt

Straipsnių archyvas

Lankytojai

Šiandieną 51

Šią savaitę 546

Šį mėnesį 463

Iš viso 179622

Renginių akimirkos