Sharing landscapes: Santorini, Graikija
Kursai prasidėjo susipažinimo vakaru, kurio metu pristatėme save, savo hobius, aplinką, kurioje gyvename, ir mokyklą, kurioje dirbame. Visos savaitės veiklos buvo intensyvios bei aktyvios. Mokėmės planuoti darbą ne klasėje, pateikti užduotis, įvertinti darbus, įvairiais būdais skirstyti į grupes. Išmokome, kaip geriau panaudoti mobiliuosius įrenginius informacijos rinkimui konkrečioje vietovėje. Pajutome interaktyvaus mokymo privalumus, nes erdvinis mokymas padeda geriau suprasti dėstomą medžiagą, o nauji aktyvūs metodai muziejaus lankymą padaro daug įdomesniu bei patrauklesniu, nes įtraukusis mokymasis didina mokymosi motyvaciją, ypač, kai informaciją reikia susirasti pačiam. Gavome naujos patirties, kaip panaudoti aplinką mokymui, kokias mobiliąsias programėles naudoti, supratome, kad telefonas ir planšetė praplečia galimybes mokytis, tyrinėti ir pažinti. Kūrėme video filmus (Adobe Spark Video, Pinnacle studio), eKnygas (eBook creator), kūrėme QR kodus (QR Generator). Kūrėme pamokos scenarijus, mokėmės kurti WebQuest , naudojome tik legalią informaciją. Įgijome žinių apie kitų šalių švietimo sistemas, diskutavome apie jų panašumus ir skirtumus. Daug teigiamų emocijų gavome graikų kalbos pradžiamokslio pamokėlėje.
„Dingusios Atlantidos“ muziejuje žiūrėdami 9D filmą, gavome nemenką dozę adrenalino, atsidavėme pojūčiams. Susipažinome su papildyta realybe, 3D halograma, „diskutavome“ su Platonu. Patys gaminome graikiškus priešpiečius, žavėjomės nacionalinės virtuvės ypatumais, mokėmės, kaip veiksmą transliuoti gyvai – live video stream FB grupėje.
Mokymų metu jautėmės „išėjusios“ iš savo komforto zonos, turėjome gausybę iššūkių, buvome atviros pokyčiams ir mokėmės pažinti, atrasti, pajausti.
Parengė Rita Storastienė ir Rasa Stakienė