PPT Padalinys
Vasario 16-osios g. 27, Panevėžys, LT- 35185
el. p. ppt@panrs.lt
tel. +370 616 46426
Socialinė pedagogė ekspertė, Edita Kazlauskienė, 401 kab.
el. p. e.kazlauskiene@gmail.com
Specialioji pedagogė metodininkė, Rima Gutauskienė, 423 kab.
el. p. gutauskiene.rima@gmail.com
Logopedė metodininkė, Leta Vasiliauskienė, 422 kab.
el. p. leta.oxas@gmail.com
Psichologė, II kategorija, Liudmila Nikolajeva, 421 kab.
el. p. nliuda@hotmail.com
Psichologė, III kategorija, Meilė Girdenienė, 424 kab.
el. p. girdeniene.meile77@gmail.com
Psichologė IV kategorija, Aurelija Karalevičienė, 425 kab.
el. p. aurelija.karaleviciene@gmail.com
Administratorė Milda Juškienė
el. p. ppt.mildajuskiene@gmail.com
- Teikiama nemokama pedagoginė ir psichologinė konsultacinė pagalba Panevėžio rajono asmenims nuo 0 iki 18 metų (turintiems specialiųjų ugdymosi poreikų iki 21 metų), jų tėvams (globėjams, rūpintojams) ir pedagogams.
- Gali kreiptis vaikai, tėvai (globėjai, rūpintojai), pedagogai.
Būtina registruotis iš anksto. - Užtikriname informacijos konfidencialumą, atliekamų tyrimų ir naudojamų metodikų korektiškumą, kokybę.
- Teikiama nemokama pedagoginė ir psichologinė konsultacinė pagalba Panevėžio rajono asmenims nuo 0 iki 18 metų (turintiems specialiųjų ugdymosi poreikų iki 21 metų), jų tėvams (globėjams, rūpintojams) ir pedagogams.
- Gali kreiptis vaikai, tėvai (globėjai, rūpintojai), pedagogai.
Būtina registruotis iš anksto. - Užtikriname informacijos konfidencialumą, atliekamų tyrimų ir naudojamų metodikų korektiškumą, kokybę.
Paslaugos
- Įvertinimas ir rekomendacijos ugdymui
- Konsultavimas
- Informavimas
- Pedagoginis, psichologinis švietimas.
Įvertinimas
Specialistų komanda nustato vaiko ugdymo(si) sunkumų priežastis, siūlo ugdymo programas ir metodus, rekomenduoja ugdymo įstaigą.
VAIKŲ IR JAUNUOLIŲ KONSULTAVIMAS
- Dėl mokymosi sunkumų.
- Dėl kalbos problemų.
- Dėl profesinio pasirinkimo.
- Esant bendravimo sunkumams, nerimui, baimei, stresui.
- Šeimos ir individualių psichologinių krizių atvejais.
Konsultavimas
TĖVŲ (GLOBĖJŲ, RŪPINTOJŲ) KONSULTAVIMAS
- Dėl vaikų mokymosi sunkumų, kalbos sutrikimų, specialiųjų ugdymosi poreikių tenkinimo.
- Dėl auklėjimo problemų.
- Šeimos krizių atvejais.
PEDAGOGŲ IR SPECIALISTŲ KONSULTAVIMAS
- Dėl specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo.
- Dėl ugdymo organizavimo.
- Dėl mokinių psichologinių problemų sprendimo.
Psichologas
- Įvertina asmens raidos ypatumus, galias ir sunkumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas, specialiuosius ugdymosi poreikius, vaiko brandumą mokyklai.
- Nustato vaiko emocines ir elgesio problemas, asmenybės raidos problemas.
- Teikia rekomendacijas ir konsultacijas mokiniams, jų šeimoms (tėvams, globėjams, rūpintojams), pedagogams ir specialistams dėl šių problemų:
- specialiojo ugdymo poreikių, mokymosi sunkumų;
- elgesio ir emocijų sutrikimų ir problemų (mokyklinės baimės, įtampos, nepaklusnumo, žalingų įpročių, patyčių ir kt.);
- santykių su bendraamžiais, bendravimo su tėvais;
- krizių (tėvų skyrybos, netektys, smurtas ir kt.);
- profesinio pasirinkimo, brandumo mokyklai, prevencijos klausimais.
Logopedas
- Vertina ikimokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikų kalbos raidą, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus.
- Teikia konsultacijas ir rekomendacijas mokiniams, tėvams (globėjams, rūpintojams), mokytojams, specialistams kalbos ir komunikacijos sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo klausimais.
- Veda kalbos ir komunikacijos korekcines pratybas vaikams, nelankantiems ugdymo įstaigos.
Specialusis pedagogas
- Atlieka ikimokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikų pedagoginį įvertinimą.
- Konsultuoja specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų, mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) specialiųjų ugdymosi poreikių tenkinimo klausimais.
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialistams, SUK specialiojo ugdymo organizavimo, ugdymo kokybės gerinimo klausimais.
Socialinis pedagogas
- Teikia konsultacijas ir rekomendacijas mokiniams, tėvams (globėjams, rūpintojams), pedagogams, specialistams socialiniu – pedagoginiu aspektu, profesinio pasirinkimo ir prevencijos klausimais.
- Organizuoja ir koordinuoja socialinės-pedagoginės pagalbos teikimą ir vertina jos kokybę.
- Atlieka šviečiamąjį – informacinį darbą.
Planavimo dokumentai
2025 m. gegužės mėnesio veiklos planas
2025 m. balandžio mėnesio veiklos planas
2025 m. kovo mėnesio veiklos plan
2025 m. vasario mėnesio veiklos planas
2025 m. sausio mėnesio veiklos planas
Dokumentai
- Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymas dėl švietimo, mokslo ir sporto ministro 2016 m. lapkričio 2 d. įsakymo Nr. V-950 „Dėl Socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikams ir mokiniams tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo.
- Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymas dėl švietimo, mokslo ir sporto ministro 2011 m. liepos 8 d. įsakymo Nr. V-1228 „Dėl Specialiosios pedagoginės pagalbos asmeniui iki 21 metų teikimo ir kvalifikacinių reikalavimų nustatymo šios pagalbos teikėjams tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo.
- Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymas dėl Asmenų, teikiančių specialiąją pedagoginę ir socialinę pedagoginę pagalbą, kvalifikacinių reikalavimų aprašo patvirtinimo.
- Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymas dėl Mokyklos vaiko gerovės komisijos funkcijų, sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo.
- Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymas dėl Psichologinės pagalbos teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo.
- Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymas dėl Reikalavimų pedagoginių psichologinių tarnybų paslaugoms ir jų teikimo sąlygoms ir jų darbo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo.
- Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymas dėl Ugdymo organizavimo rekomendacijų mokiniams, kuriems nustatytas elgesio ar (ir) emocijų sutrikimas.
- Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymas dėl Specialiosios pagalbos teikimo mokyklose (išskyrus aukštąsias mokyklas) tvarkos aprašo patvirtinimo.
- Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymas dėl Mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimo, ugdymo pritaikymo ir (ar) reikalingos švietimo pagalbos skyrimo tvarkos aprašo patvirtinimo.