PPT padalinys
Adresas
Vasario 16-osios g. 27, LT-35185 Panevėžys
Tel. +370 616 46 426
El. p. ppt@panrs.lt
Tarnyba įsikūrusi Panevėžio rajono savivaldybės pastate, 4 aukšte.
Darbo laikas: I–IV 8.00–17.00, V 8.00–12.00
(pietų pertrauka 12.00–12.30)
Specialistų kontaktai:
- Specialioji pedagogė metodininkė Rima Gutauskienė, 423 kab.
El. p. gutauskiene.rima@gmail.com
- Socialinė pedagogė ekspertė Edita Kazlauskienė, 401 kab.
El. p. e.kazlauskiene@gmail.com
- Logopedė metodininkė Leta Vasiliauskienė, 422 kab.
El. p. leta.oxas@gmail.com
- Psichologė (antroji kvalifikacinė kategorija) Liudmila Nikolajeva, 421 kab.
El. p. nliuda@hotmail.com
- Psichologė (trečioji kvalifikacinė kategorija) Meilė Girdenienė, 424 kab.
El. p. girdeniene.meile77@gmail.com
- Psichologė (ketvirtoji kvalifikacinė kategorija) Aurelija Karalevičienė, 425 kab.
El. p. aurelija.karaleviciene@gmail.com
- Psichologė (ketvirtoji kvalifikacinė kategorija) Lina Lukoševičienė, 425 kab.
El. p. linamot@gmail.com
- Administratorė Milda Juškienė
El. p. ppt.mildajuskiene@gmail.com
APIE MUS
Į Panevėžio rajono švietimo centro Pedagoginės psichologinės tarnybos padalinį gali kreiptis:
- vaiko tėvai (globėjai, rūpintojai);
- pats vaikas;
- pedagogai, kuriems kyla sunkumų dirbant su vaiku.
Padalinys teikia švietimo pagalbą vaikams nuo gimimo iki 21 metų, atskirais atvejais iki 23 metų, jei mokyklą lankė su pertraukomis, konsultuoja jų tėvus (globėjus, rūpintojus), pedagogus.
Padalinio tikslas – didinti specialiųjų poreikių, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčių asmenų ugdymosi veiksmingumą, psichologinį atsparumą teikiant reikalingą informacinę, ekspertinę ir konsultacinę pagalbą mokykloms ir mokytojams.
Padalinio uždaviniai:
- kuo anksčiau įvertinti asmens specialiuosius ugdymosi poreikius, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas, padėti jas išspręsti, rekomenduoti optimalią ugdymo vietą ir formą;
- stiprinti mokyklos, mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) gebėjimus ugdyti specialiųjų ugdymosi poreikių, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius asmenis, formuoti teigiamas nuostatas jų atžvilgiu;
- padėti mokykloms užtikrinti kokybišką specialiųjų ugdymosi poreikių, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčių mokinių ugdymą;
- teikti konsultacinę pagalbą mokinio (vaiko) pažinimo, specialiųjų ugdymosi poreikių, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčių mokinių (vaikų) ugdymo, jo organizavimo ir (arba) švietimo pagalbos teikimo, ugdymosi problemų sprendimo klausimais, siekiant didinti švietimo veiksmingumą ir tobulinti švietimo teikėjų veiklą įtraukčiai užtikrinti.
REGISTRACIJA:
Dėl psichologo konsultacijų, pedagoginio psichologinio įvertinimo, brandos vertinimo prašome registruotis iš anksto tel. +370 616 46 426.
Adresas: Vasario 16-osios g. 27, 420–425 kab.
Darbo laikas: I–IV 8.00–17.00, V 8.00–12.00
(pietų pertrauka 12.00–12.45)
Padalinys teikia konsultacinę pedagoginę psichologinę pagalbą vaikams, tėvams (globėjams, rūpintojams) ir švietimo teikėjams
TEIKIAMOS PASLAUGOS
- Mokinio (vaiko) specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimas
- Mokinio (vaiko) psichologinis konsultavimas ir (ar) jo tėvų (globėjų, rūpintojų) konsultavimas dėl jų vaikų psichologinių problemų
- Konsultacinė, informacinė pagalba švietimo teikėjams ir tėvams (globėjams, rūpintojams)
- Prevencinė veikla mokiniams
- Vaiko brandumo priešmokykliniam ugdymui vertinimas
- Pagalba krizinėse situacijose
SPECIALISTAI
- Psichologas – įvertina mokinio raidos ypatumus, galias ir sunkumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas, specialiuosius ugdymosi poreikius, vaiko brandumą mokyklai. Padeda asmenims spręsti įvairias psichologines problemas (bendravimo, nerimo, baimės ir kt.). Teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialistams ir tėvams (globėjams, rūpintojams).
- Logopedas – įvertina vaikų kalbos raidos ypatumus bei kalbos ir komunikacijos sutrikimus, rašymo sutrikimus. Konsultuoja kalbos ir komunikacijos sutrikimų turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus), mokytojus, specialistus, specialiosios logopedo pagalbos teikimo, ugdymo organizavimo, kalbos ir komunikacijos sutrikimų prevencijos bei korekcijos klausimais.
- Specialusis pedagogas – atlieka pedagoginį mokinio įvertinimą. Įvertina mokinio specialiuosius ugdymosi poreikius. Siūlo ugdymo formą, būdus ir metodus vaikams, kuriems nustatyti specialieji ugdymosi poreikiai. Konsultuoja specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokytojus, specialistus specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo, ugdymo organizavimo klausimais.
- Socialinis pedagogas – teikia socialinę pedagoginę pagalbą specialiųjų poreikių turintiems vaikams, jų tėvams (globėjams, rūpintojams), bendradarbiaujant su švietimo įstaigų specialistais, mokytojais, kitų įstaigų, susijusių su vaiko gerove, atstovais. Konsultuoja mokinius (vaikus), jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokytojus, pagalbos mokiniui specialistus socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, problemų prevencijos ir jų sprendimo klausimais. Veda individualius, grupinius gyvenimo įgūdžių ugdymo užsiėmimus vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, organizuoja ankstyvosios intervencijos taikymą kaip pagalbos priemonę 14–21 metų jaunuoliams, turintiems eksperimentavimo su alkoholiu ir (ar) narkotikais patirties.
- Lietuvos Respublikos švietimo įstatymas
- Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymas
- Reikalavimų pedagoginių psichologinių tarnybų paslaugoms ir jų teikimo sąlygoms ir jų darbo organizavimo tvarkos aprašas
- Asmenų, teikiančių specialiąją pedagoginę ir socialinę pedagoginę pagalbą, kvalifikacinių reikalavimų aprašas
- Ankstyvosios intervencijos programos vykdymo tvarkos aprašas
- Mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimo, ugdymo pritaikymo ir (ar) reikalingos švietimo pagalbos skyrimo tvarkos aprašas
- Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių nustatymo ir jų specialiųjų ugdymosi poreikių skirstymo į lygius tvarkos aprašas
- Specialiosios pagalbos teikimo mokyklose (išskyrus aukštąsias mokyklas) tvarkos aprašas
- Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo asmenims tvarkos aprašo papildymas, 2025 m.
- Psichologinės pagalbos teikimo tvarkos aprašas
- Socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikams ir mokiniams tvarkos aprašas
- Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų (išskyrus psichologus) atestacijos nuostatai
- Nacionalinių mokinių pasiekimų, pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimų ir valstybinių brandos egzaminų pritaikymo mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, tvarkos aprašas
- Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklą mokytis pagal priešmokyklinio ugdymo, bendrojo ugdymo programas, ikimokyklinio ugdymo mokyklą mokytis pagal priešmokyklinio ugdymo programą kriterijų sąrašas
- Mokyklos vaiko gerovės komisijos funkcijų, sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašas
- Ugdymo organizavimo rekomendacijos mokiniams
- Smurto prevencijos įgyvendinimo mokyklose rekomendacijos
- Vaikui saugios aplinkos standartai
Informacija rengiama
- ATNAUJINTŲ BENDRŲJŲ PROGRAMŲ (BP) DIEGIMO IR ĮTRAUKTIES STIPRINIMO DERMĖ MOKYKLOJE
- AUTIZMO SPEKTRO SUTRIKIMŲ GRUPĖS REKOMENDACIJOS DARBUI SU MOKINIAIS, TURINČIAIS ĮVAIRIA
- FUNKCINIO ELGESIO VERTINIMO GAIRĖS
- METODINĖS REKOMENDACIJOS APIE SMURTO IR PATYČIŲ PREVENCIJĄ IKIMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGOJE
- PATARIMAI PEDAGOGAMS kaip vaikams pristatyti bendraklasį, turintį autizmo spektro sutrikimų
- Praktiniai patarimai ,,Į PAGALBĄ MOKYTOJAMS ĮGYVENDINANT ĮTRAUKŲJĮ UGDYMĄ"
- REKOMENDACIJOS MOKYKLOMS IR DARŽELIAMS. Ugdymo įstaigų pritaikymas skirtingus poreikius turintiem...
- REKOMENDACIJOS PEDAGOGAMS. Specialiųjų ugdymosi poreikių turintys vaikai – kaip atpažinti, kad pa...
- Universalaus dizaino mokymuisi gairės