Edukacinės patirties bankas
- Virtuali paroda „Neįprasta 2020 m. šeimos diena“
- Fotografijų konkursas „Pamoka netradicinėje erdvėje“, 2018 m.
- Video darbų konkursas „Mano kraštas“, 2018 m.
- Metodinės medžiagos konkursas „Etnokultūrinis ugdymas“, 2015 m.
- Metodinės medžiagos konkursas „Tarpdalykinė integracija“, 2015 m.
- Metodinės medžiagos konkursas „Interaktyvi pamoka“, 2014 m.
2013 m. Švietimo centrui pakvietus Panevėžio rajono švietimo įstaigų mokytojus ir mokyklų vadovus pasidalinti idėjomis, kokią savo patirtį norėtų pristatyti rajono bendruomenei, Velžio gimnazijos mokytojai, metodininkai, ekspertai pasiūlė daugiau kaip dvidešimt įdomių ir aktualių temų. Taip Švietimo centro darbuotojams kilo idėja bendradarbiaujant su Velžio gimnazija organizuoti praktinę konferenciją „Kūrybinės dirbtuvės“, kurios tikslas – sudaryti sąlygas Panevėžio rajono mokytojams skleisti patirtį, gilinti mokytojų ir mokyklų vadovų profesines kompetencijas. Kadangi praktinę konferenciją puikiai įvertinto ir mokytojai, ir mokyklų vadovai bei jų pavaduotojai ugdymui, ir Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus specialistai, ir patys Švietimo centro darbuotojai, buvo nutarta kasmet vis kitoje Panevėžio rajono gimnazijoje organizuoti mokytojų „Kūrybines dirbtuves“.
- Mokymosi tyrėjant patirtis
- Idejos tiriamiesiems darbams
- Konkurso-akcijos „Sveikatos fiesta 2017“ darbai
- Praktikos darbų aprašas (Panevėžio r. Smilgių gimnazijos biologijos mokytoja metodininkė Almonė Šalkauskienė)
- Tyrinėjimo lapas (Panevėžio r. Smilgių gimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė Regina Kavoliūnienė)
- Pažymėjimas (Panevėžio r. Smilgių gimnazijos pradinių klasių mokytoja metodininkė Regina Kavoliūnienė)
Už darbuose pateiktą informaciją atsako autoriai.
Už darbuose pateiktą informaciją atsako autoriai.
- Panevėžio rajono švietimo įstaigų socialinių pedagogų būtina ir rekomenduojama dokumentacija
- Metodinė priemonė „Skrodimas per bangas“ ( Maltos universiteto profesorius Carmel Cefai)
- Metodinės priemonės muzikos mokytojams (Rekomenduoja Raguvos gimnazijos muzikos mokytoja Ingrida Bučinskienė):
Panevėžio rajono savivaldybė įgyvendina projektą „Panevėžio rajono bendrojo ugdymo mokyklų veikos tobulinimas“. Projektas įgyvendinamas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą, finansuojamas iš Europos socialinio fondo. Projektu siekiama pagerinti 10 (II) klasių mokinių matematikos mokymosi pasiekimus. Projekto partneriai – Ramygalos, Raguvos, Naujamiesčio, Smilgių, Krekenavos Mykolo Antanaičio gimnazijos.
Gimnazijos dalijasi patirtimi, kaip sekasi įgyvendinti projektą.
- „Profesionalus mokytojas – pažangus mokinys“ mokslo metų pradžios konferencijos medžiaga, 2016 m.
- „Mokyklos sėkmė – mokinio sėkmė“ mokslo metų pradžios konferencijos medžiaga, 2015 m.
- „Kokia mokykla yra gera?“ mokslo metų pradžios konferencijos medžiaga, 2014 m.
- Pleskienė, Danutė. Į pagalbą muzikos mokytojui, 2014 m.
- Pleskienė, Danutė. Į pagalbą muzikos mokytojui (testai ir įvairios užduotys), 2014 m.
- Nuobarienė,Vida., Venslovienė, Dainora. Lietuvių liaudies šokiai ir žaidimai mūsų mažiesiems, 2013 m.
- Pleskienė, Danutė. Švenčių scenarijai, 2013 m.
- Mąstymo kompetencija Lietuvos bendrojo lavinimo mokykloje, 2013 m..
Leidiniai saugomi Švietimo centre.
- Arūnas Augustinaitis, Danguolė Mikulėnienė, Jolanta Zabarskaitė „Naujos tradicinės regionų tapatybės konstravimas: integralumas, sumanumas, konkurencingumas: kolektyvinė monografija“
- Carol S. Dweck „Tu gali. Atskleiskite savo galimybes“
- Simon Sinek „Pradėkime nuo klausimo KODĖL“
- Linas Slušnys, Daiva Šukytė „Ką gali mokytojas?“
- Ligita Šimanskienė, Erika Župerkienė „Darnus vadovavimas. Praktinis vadovas“
Knygos saugomos Švietimo centre.
- Erdvė mokyklų tobulėjimui
- Mokytojų mokėjimo mokytis kompetencijos tyrimas ir kvalifikacijos tobulinimo formų paieška
- Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo poreikio ir planavimo dermė
- Įsivertinimo ir išorinio vertinimo poveikis mokyklos veiklos kokybei
- Mokyklų (įsi)vertinimo duomenys – kvalifikacijos tobulinimo programoms
- Pagalba mokiniui mokykloje. Specialiųjų mokyklų išorinio vertinimo duomenų analizė
- Kaip mokyklos įsivertina ir matuoja savo pažangą?
- Savarankiška mokykla Lietuvoje: tarp vizijos ir tikrovės